SİTE TASARIMI İÇİN arifoglu.a@hotmail.com a.arifoglu@hotmail.com www.teknobank.tr.gg

ARİFOĞLU ORGANİZASYON İRTİBAT: 0537 455 52 87 MAİL:arifoglu.a@hotmail.com______________________________________________

   
  ABDULLAH ARİFOGLU
  ZiYaReTÇi DeFTeRi
 
MESAJ EKLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

İsminiz:
E-mail adresiniz:
MSN adınız:
Mesajın:

<-Geri

 1  2 Devam -> 
İsim:DÜNYA-SÜRGÜNÜ
E-mail:dostumcelaleddingmail.com
MSN adı:DÜNYA-SÜRGÜNÜ
Zaman:30.09.2010, 07:42 (UTC)
Mesaj:S.A SİTENİZ GÜZEL ALLAH DAİM ETSİN SELAM VE DUA İLE

İsim:feyza tarım
E-mail:feyza_1124hotmail.com
MSN adı:feyza
Zaman:27.06.2010, 19:10 (UTC)
Mesaj:s.a ben feyza tarım annem progrsmlarınızı çok beğenerek dinliyo programın isminin nurlu geceler olmasını istiyo allah gücünüzü artırsın istek olarakta medine yollarını istiyoruz...

İsim:şerife sedef
E-mail:sibel_58bghotmail.com
Zaman:13.06.2010, 07:23 (UTC)
Mesaj:üç aylara girdiğimiz bu günde bu mübarek mevsimi hakkıyla degerlendirenlerden olmanızı dilerim

İsim:selma güler
E-mail:s.guler82hotmail.com
MSN adı:selma
Zaman:12.04.2010, 18:06 (UTC)
Mesaj:selamun aleyküm öncelikle hayırlı olsun çok faydalı bir site olmuş rabbim yolunuzu açık etsin s.a

İsim:(rasulgülü)
Zaman:08.03.2010, 19:12 (UTC)
Mesaj:Esselamu aleykum!.. siteniz hayırlı olsun kardeşimin tafsiyesiyle ögrendim hoş olmuş allah muvaffakiyet versin!...

İsim:ömer akdogan
E-mail:candost_42hotmail.com
Zaman:18.12.2009, 13:06 (UTC)
Mesaj:selamün aleyküm kardeşim başarılarını devamını dilerim

İsim:şerife sedef
E-mail:sibel_58bghotmail.com
Zaman:02.12.2009, 07:48 (UTC)
Mesaj:selamün aleyküm hayırlı bereketli huzurlu nurlu güzel bir gün dilerim .sitende başarılar abicim

İsim:özer öz
E-mail:ozeroz_24hotmail.com
Zaman:25.11.2009, 18:22 (UTC)
Mesaj:başarıların devamını diliyorum

İsim:enes
E-mail:enes-cebeciogluhotmail.com
MSN adı:enes
Zaman:23.11.2009, 19:10 (UTC)
Mesaj:abicim siz bizi çoktan unutmuşsunuzdur hatırlamazsınız bile sizin çook eski dinleyicinizdik ama kayıplara karıştınız bidahada sesinizi duyamadık şükürki biraslantıyla buldum sizi,sitenizde hoşuma gitti doğrusu güzel şeylere hitap ediyorsunuz.Ben kardeşimin emailiyle size yazıyorum ismim selda bahçelievlerden bilmem hatırlayabildinizmi

İsim:enes
E-mail:enes-cebeciogluhotmail.com
MSN adı:enes
Zaman:23.11.2009, 18:37 (UTC)
Mesaj:s.a siteniz mükemmel Allah razı olsun abdullah abi başarılarınızın devamını bekleriz

İsim:EnmaR
E-mail:Kadiriyizhotmail.com
Zaman:01.07.2009, 13:25 (UTC)
Mesaj:SELAMUN ALEYKUM ABDULLAH ABİ SİTE GUZEL MASALLLAH www.netlogcu.com/EnmaRR
Yorum:a.s kardeşim teşekkür ederim..

İsim:şiraze
Zaman:07.05.2009, 20:19 (UTC)
Mesaj:Hükmümü var boyun enin,
İçten açıksa yelkenin,
Yollar içindedir senin,
Yollara çıkmadan yürü..
Bir şakadır sıcak soğuk,
Köprü yıkık ve yol bozuk,
Olsada ey garip çocuk,
Sen-yine bıkmadan yürü...
Hayat yolundaki dikenler ayağına batıp canını acıtsada Sen yine aldırma sığın Allah'a...Gönlünden geçen tüm hedeflerine ulaşabilmen dileğimle
Yorum:ufka düşen karaltıda
bir gibidir yapıyla dağ
etraf karanlık olsa da
lambanı yakmadan yürü

korku ne korkusuzluğa
uyku ne uykusuzluğa
alış artık susuzluğa
artık acıkmadan yürü....

yorumun için çok teşekkür ederim...temennilerini bende senin için diliyorum...

İsim:ŞULE
Zaman:06.05.2009, 09:19 (UTC)
Mesaj:SİTENİZ HAYIRLI OLSUN BAŞARILAR AEOLUN
Yorum:teşekkür ederim..yaptığımız her işin hakkımızda hayır getirmesini temenni ederek başlıyoruz..inşallah başarıyıda mevla nasip eder...ziyaret ettiğiniz için tekrar teşekkür ederim..

İsim:neşe
Zaman:06.04.2009, 11:48 (UTC)
Mesaj:siteniz çok güzel tebrik ederim Allah yolunuzu açık etsin
Yorum:amin ecmain,allah(cc)razı ve memnun olsun...

İsim:GÖNÜL BAĞI
Zaman:16.03.2009, 17:17 (UTC)
Mesaj:S.A ABI SITENIZ GUZEL RABBIM HIZMETLERINIZI DAIM ETSIN
Yorum:sağolasın kardeşim..üstadın dediği gibi güzel bakan güzel görür, güzel gören güzel düşünür,güzel düşünen hayatından lezzet alır..selam ve dua ile

İsim:hayri
Zaman:27.12.2008, 21:38 (UTC)
Mesaj:ola hoca neyin ticaretini yapmaktasın. iman seninle allah arasında değil sadece kul ile allah arasındadır. allah zaten son peygamberi bize gönderdiğini belirtmkete. sen neyin elçisisin hoca. git çalış hoca. ellerin nasır tutsun. kimseye kimse için el açma. başkaları sana el açsın. hoca bence sen açsın. allah seni hidayete erdirsin din taciri.

Yorum:aslında tepkisel davranmam gerekir bu sözlere karşı ama galiba yarasızım bu noktada..hiç hocalık taslamadım çünki değilim...elhamdulillah kimseyede el açmadım...ve yorumunuzu neye göre yaptığınızıda pek düşünmeden payıma düşen mesajı aldım..inşaallah sizde kul hakkından haberdarsınızdır...selam ve dua ile...yorum eklediğiniz içinde teşekkür ederim

İsim:gülcan
Zaman:25.08.2008, 08:20 (UTC)
Mesaj:s.a abi siteniz hayırlı olsun rabbim yar ve yardımcınz olsun kib aeo

İsim:merve
Zaman:22.08.2008, 06:24 (UTC)
Mesaj:abi siteniz hayırlı olsun yolunuzda açık olsun Allah sizi ve bütün müslümanları Cennetine koysun

İsim:cihat yiğit
Zaman:18.08.2008, 16:45 (UTC)
Mesaj:ABi siten hayırlı olsun ben cihat semra teyzee çok teşekkür ederim. www.cihatyigit.tr.gg beklerim herkesi

İsim:mehmet karadeniz
Zaman:19.04.2008, 12:45 (UTC)
Mesaj:siteniz gerçekten çok güze....

İsim:abdullah arifoğlu
Zaman:24.12.2007, 21:28 (UTC)
Mesaj:a.s kardeşim sevdin mi sevmedin mi bi karar ver yahu...:):)Allah razı olsun...Rabbim dualarınızı kabul etsin inş...

İsim:sevgiçiçeği
Zaman:07.12.2007, 18:54 (UTC)
Mesaj:s.a siteniz güzel olmuş.yolunuz açık olsun a.e.olun arif abii:)

İsim:abdullah arifoğlu
Zaman:27.11.2007, 15:02 (UTC)
Mesaj:a.s kardeşim...sağolun yorumlarınız için

İsim:ömer akdogan
Zaman:17.11.2007, 19:01 (UTC)
Mesaj:selamün aleyküm siten çok güzel olmuş allah utandırmasımn;-)

İsim:erva
Zaman:12.11.2007, 20:43 (UTC)
Mesaj:s.a abicim hayal miydi şiirinizi çok beğeniyorum.ama galiba bi problem var.sesiniz biraz buğulu çıkıyo.haberiniz olsun.dinlemekte zorlanıyorum.bi çare bulun da tekrar dinleyelim....

İsim:Mikail
Zaman:05.11.2007, 19:27 (UTC)
Mesaj:s.a abicim siteniz gerçekten güzeL oLmuş inşaLLah daha iyi oLcaktır Lütfen arkadaşLar sitemize ship cıkaLım hepinizi ALLAH için seviyorum özeLLikLe AbduLLah abi seni

İsim:enes
Zaman:02.11.2007, 20:38 (UTC)
Mesaj:selamun aleykum ben enes yahya bu sıteyı cok beyendım acandan allah razı olsun e selamun alykum:)

İsim:erva
Zaman:28.10.2007, 15:21 (UTC)
Mesaj:s.a abicim siteniz çok hoş olmuş.herkesin istifade edebileceği güzellikte....mevla başka güzelliklerde de buluştursun sizi.a.e.olun;-)

İsim:SAYİM AKTUNÇ
Zaman:15.10.2007, 15:50 (UTC)
Mesaj:ALLAH'IN RAHMETİ VE BEREKETİ UZERİNİZE OLSUN
BEN AĞRI ELEŞKİRTLİ SAYİM AKTUNÇ ABİ SULTANBEYLİNDE OTURUYORUM SİZİN ÖSS HAZIRLIK KİTAPLARINIZDAN ÇOK FAYDALANIYORUM BU GİBİ YARDIMLARDA KATKISI OLAN BUTUN ABLA VE ABİLERİMDEN ALLAH ÇOK ÇOOOOOOOOOOOOOK RAZI OLSUN ALLAH'A EMANET OLUN ABDULLAH ABİM SELAM VE DUA İLE SAYİM

İsim:mehtap
Zaman:15.10.2007, 14:08 (UTC)
Mesaj:radio programlarınızı kaçırmamaya gayret gösteriyorum elimden geldıkçe.burasıda çok güzel olmuş,Allah razı olsun..........saygılar

 
  bu ay 34056 ziyaretçi (92424 klik) kişi buradaydı! arifoglu.a@hotmail.com  
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=
SİTE TASARIMI İÇİN arifoglu.a@hotmail.com -----a.arifoglu@hotmail.com------ www.teknobank.tr.gg
HER TÜRLÜ DÜĞÜN,NİŞAN,SÜNNET,SENE SONU PROGRAMLARI,KONSERLER VE DÜZENLEMEK İSTEDİĞİNİZ TÜM ORGANİZASYONLARINIZ İÇİN BİZE ULAŞIN..(ABDULLAH ARİFOĞLU..GSM:0537 455 52 87)(GEÇEN SEZONUN PROGRAMLARI)=(09.05.2009 cumartesi SAAT 19:00 zeytinburnu yılmaz düğün salonu-düğün )=(31.05.2009 pazar saat 13:00 gaziosmanpaşa ŞEFKAT KOLEJİ sene sonu programı )=(31.05.2009 pazar saat 16:30 sultangazi barbaros nikah salonu--düğün )=(06.06.2009 cumartesi saat 13:00 kurtköy yaşam anaokulu-sene sonu programı )=(07.06.2009 pazar saat 14:00 bağcılar balözü anaokulu-sene sonu programı)=(07.06.2009 pazar saat 18:00 beyan ilim kültür vakfı-sene sonu programı )=(11.06.2009 perşembe saat 19:30 içerenköy kuran kursu-sene sonu programı)=(12.06.2009 cuma saat 19:00 pendik berrak anaokulu-sene sonu programı )=(14.06.2009 pazar saat 13:00 beşiktaş nikah salonu--düğün )=(20.06.2009 cumartesi saat 15:00 bahçelievler gülen anaokulu-sene sonu programı)=(21.06.2009 pazar saat 15:30 bahçelievler minikkalpler anaokulu-sene sonu programı )=(21.06.2009 pazar saat 19:00 başakşehir düğün programı )=(28.06.2009 pazar saat 19:00 bağcılar halk sarayı düğün programı )=(18.07.2009 cumartesi saat 19:00 bağcılar HALK SARAYI düğün programı )